čtvrtek 23. července 2015

Nákupy květen + červen

Po opravdu dlouhé době jsem tady s "novými" nákupy a to jak za měsíc červen, který nám "nedávno" uběhl, tak zpětně také za měsíc květen, takže se pohodlně usaďte, tohle bude dlouhé..

Popravdě vůbec netuším, kde začít a tak asi začnu kousky ulovenými v květnu a to když jsem byla v Praze s tátou a oba jsme zašli do New Yorkeru, kde jsem uviděla tuhle nádhernou blůzku s límečkem, která je lehká, profukuje (Pokud si ji teda nezastrčíte do high waisted kalhot.) a díky tomu, že je dvouvrstvá také není průhledná, což mnoho takovýchto blůzek a košilí bez rukávů bývá. A také jsem tam objevila tuto malinkou černou kulatou taštičku. Potřebovala jsem něco opravdu malého tak  akorát na telefon, peněženku, klíče a sem tam nějakou drobnost a mým jediným požadavkem bylo, aby byla taška čistě černá bez jakéhokoliv nápisu nebo barevného vzoru. A tady je, přesně taková, jakou jsem si přála a od té doby, co ji mám, ji nosím v podstatě neustále.

Kromě New Yorkeru jsem však v Praze navštívila také HM, jednou kvůli náhrdelníku, jež se mi líbil, vybrala jsem si ho na webových stránkách a dostala ho od táty jako dodatečný dárek k narozeninám a jednou pro černé high waisted kraťase, které měli i v tmavě modré barvě a upřímně nyní opravdu lituji, že jsem si koupila jen ty černé, protože něco tak pohodlného jsem v obchodech dlouho nepotkala.

Když jsem poté jela do Zlína se Sárkou nakoupila jsem ve dvou naprosto odlišných stylech a to v dá se říct ležérním, kde jsem si koupila košili v obchodě Gate. A poté (Nebo spíš předtím.) mě zaujaly trička naprosto odlišného stylu v Croppu.

A protože zmínka o mé stáži v Itálii ve 13ti příspěvcích není dost, zmíním se i dnes a to jednou věcí, kterou jsem si v Itálii koupila a to je tato peněženka, dost velká na to, abych do ni dala i telefon popřípadě malý svazek klíčů a vyrazila jen s ní.

Jakmile jsem se vrátila z dříve již zmíněné stáže, čekalo na mě doma několik balíků s věcmi (Přiznám se, byly to knihy.) a taky jeden balík s celočernými slip on botami, na které je teda docela horko, ale do chladnějšího budou naprosto skvělé a hlavně k většině věcí v mém šatníku.
Navíc jsme s mámou vlastně ještě před Itálií sháněly boty k vodě a nakonec jsme ve Sportisimu našly tyhle velmi pohodlné a i pěkné, které drží pevně na noze, ale nikde netlačí a nedělají žádné puchýře. Abych pak ještě měla boty do města a na procházky po okolí a nemusela se potit v teniskách nebo si otlačovat paty v balerínách, koupily jsme černé sandále se stříbrnými detaily (A kouskem podrážky.), které nosím naprosto pořád.

Dostáváme se také k rychlému nákupu ve Vsetínském Takku, kdy jsem šla s kamarádkou ven a taky koupit rohlíky, pro které mě máma poslala. Nevím, jestli ji ještě vůbec překvapilo, že jsem kromě rohlíků donesla i tyto džínové opravdu pohodlné kraťase.
Abych měla Takko v tomto článku za sebou, tak se rovnou zmíním o náhrdelníku, který jsem si koupila,  když jsme s mámou jely do města a já si měla jít poprvé zkusit řídit... Vypadala jsem jak strašidlo, protože jsem chtěla být v pohodlí a máma najednou vešla do Takka a řekla mi, ať se moc neukazuju. Když jsem tam pak dřepěla u tohoto nádherného náhrdelníku, došla ke mně se slovy, že mi ho ráda koupí... Načež s humorem dodala, že ale musím odejít z obchodu, ať jí nedělám ostudu. :D Nabídku jsem samozřejmě nemohla odmítnou a tak jsem šla čekat k autu. :D

No a poslední zastávkou ohledně oblečení je opět Zlín, ve kterém jsem byla tentokrát s maminkou připravit se na léto a kouknout se, jestli není něco zajímavého ve slevě. A začnu rovnou opět New Yorkerem, kde se mi klasicky líbily věci za plnou cenu. Na šaty z lehké džínoviny, světlým popiskem a hlavně zajímavým průstřihem na bocích jsem koukala už dříve, ale až tentokrát jsem se odhodlala si je zkusit (Vzhledem k tomu, že veškeré šaty, které jsem do té doby zkusila mi nepadly, plandaly na mě a byly mi velké tam , kde neměly, jsem už neměla co ztratit.) a hned jsem si je zamilovala.
Overal taktéž z lehké džínoviny jsem si vzala spíše na zkoušku, jelikož mi nikdy žádný overal neseděl kvůli mé asymetrické postavě, ale tento mi seděl, byl pohodlný a navíc se na něj máma podívala se slovy "Tak ten je boží.", takže ten tam nemohl zůstat.
No a poslední dobou jsem docela podlehla sukním a ty v New Yorkeru mě poslední dobou vážně berou (Viz. TYTO nákupy.) a tahleta černobíla s bandana potiskem mi prostě nesměla chybět.

Z Croppu jsem ani teď neodešla s prázdnou a koupila jsem si tam rovnou tři věci. Nádhernou šedou džínovou košili, která je naprosto úžasná v tom, jak dlouhá vlastně je, takže si k ní můžete vzít i legíny. Obyčejné bílé tričko s lehkou krajkou v horní části zad jsem si zase vzala pro jeho jednoduchost (Ale ne nudnost!) a kratší bílé tričko s potiskem jsem si vzala ke kraťasům s vysokým pasem.

Při nákupu jídla domů v Tescu jsme šly s mámou okolo F&F, kde zrovna měli taktéž slevy a mě zaujaly hned dvě tašky, které mi střihem přijdou jako aktovky. První je černo-bílo-modrá, menší, se zvláštním zapínáním (Tak zvláštním, že jsem musela jít za mámou, jestli mi tašku otevře, že nevím, jak na to.), do které se mi kromě telefonu, peněženky a klíčů vejde také třeba lahev s pitím a deštník, anebo kniha na dlouhé chvíle.
Druhá je o něco barevnější a také veselejší. Růžovo-zeleno-bílá kombinace působí jemně a přijde mi opravdu dívčí. Taška je navíc velice zajímavá díky potiskům v některých místech vypadajících jako okvětní lístky, ale není tak křiklavá, aby každý sledoval, jestli jste se nezbláznili.

Posledním kouskem oblečení je tento lehký béžový cardigan se zebřím vzorem z Lindexu, který objevila máma a já si ho naprosto zamilovala.

No a protože to nejsou jen nákupy oblečení, ale také kosmetiky, tak se Vám rychle pochlubím svou novou kosmetikou. První věcí je řasenka od Astoru Lookout. Původně jsem si šla pro mou oblíbenou Stimulong (Ačkoliv nyní mám jiného oblíbence, ale o tom jindy.), ale tu neměli a tak jsem si na zkoušku vybrala tuhle. Řasenka je to fajn, oproti Stimulong má jednu obrovskou výhodu a to tu, že řasy po ní nemusím rozčesávat jiným kartáčkem, ale řasy stejně nejsou tak dlouhé ani tak husté jak bych si přála.
Kromě řasenky jsem si pořídila dva laky od Rimmelu z nové kolekce a o těch Vám snad nemusím nic povídat. Odstíny 558 - Go Wild-er-ness, což je krásná levandulová, a 878 - Roll in the grass, modrozelenkavá barvička stejného odstínu, jako jedno moje tričko, jsou nádherné, letní barvy, které jsem prostě musela mít.
No a poslední věcí tohoto článku je makeup taktéž od Rimmelu. Léto je v plném proudu a já přijela tehdy od moře a z dovolené na Slovensku s opálená a můj makeup mi prostě neseděl a tak jsem bloumala po drogérkách, až jsem se rozhodla, že nebudu riskovat, vezmu si můj oblíbený makeup, ale tmavší a tak jsem se domů vrátila s Rimmel Lasting Finish v odstínu 330 - True nude.


Žádné komentáře:

Okomentovat