neděle 27. září 2015

Malta - 3. část - Co jsem vlastně zažila?

Opět a asi naposled jsem tady s článkem o Maltě a tentokrát se vážně ale vážně stydím za to, jak dlouho jsem nic nepřidala. Nic méně mám za sebou mnoho cestování, o kterém Vám někdy příště povím a taky začátek školního roku s trochu těžším navykáním si na novým režim.
Dnešek bych tak ráda vzala tak trochu vzpomínkově a konečně se dostala k tomu, co jsem na Maltě vlastně zažila.

Kromě toho, že jsem na Maltě chodila do školy, jsem se taky dost spřátelila s lidmi okolo a taky cestovala. Prvním zážitkem rozhodně byla Welcome Party, která byla ve formě pěnové párty. Akce to byla úžasná, klub byl obrovský, všude bylo spoustu mladých lidí, vše bylo ale přitom kontrolované, takže tam na Vás nenaráželi žádní ožralí lidé a jedinou nevýhodou bylo to, že byli všichni od pěny, tím pádem i Vy samotní.

Další z akcí byl výlet do Mdiny, které se také přezdívá "The silent city". Jedná se o historické město s úzkými uličkami a naprosto luxusní dortárnou, odkud odejdete nacpaní a přejete si vzít všechny dorty, co nabízejí sebou.
Co se týče měst, navštívila jsem také Vallettu, což je hlavní město Malty. Přiznám se, že z památek si moc nepamatuji, a že velká část našeho výletu spočívala v hledání místečka, kde bychom si mohly s holkama posedět, dát si něco dobrého a načerpat energii, což se nám podařilo a taky jsme nakoupily suvenýry a dárky pro naše blízké.

Co s městy souvisí jen vzdáleně a to doslova, jsou boat party, kterých jsem se zúčastnila, byly organizované přímo pro nás a každá z nich byla naprosto jiná a přitom nejsem schopna říct, která z nich byla lepší, jelikož jsem si zamilovala obě.
Ta první se konala na obrovské lodi s velkým počtem lidí (Protože si týden předtím někteří stěžovali, že to nebylo to, co čekali a dostali tak možnost jít další týden zdarma.) se opravdu podobala party. Celý večer se tančilo a to i když loď plula, všude byla spousta jídla a pití a celková atmosféra byla naprosto úžasná.
Druhá party se pořádala na úplně odlišné loďce, působící soukromějším dojmem. Nebylo nás tam tolik a party atmosféra byla oproti minulému týdnu minimální. Na druhou stranu jste měli víc volnosti sledovat západ slunce a Valletu (Ano tady je ta vzdálená souvislost.). Co bylo skvělé bylo, že při skákání do moře Vás pak nikdo nepošlapal a vy jste bez obav mohli skákat tolikrát, kolikrát se Vám zlíbilo.

Velkým zklamáním pro mě však byl výlet na Comino, což je jeden z ostrovů Malty. Ostrov byl proslulý svým průzračně čistým mořem, jež opravdu stálo za to, ale vyhlášené místo je vždy plné lidí a tohle nebyla výjimka. Ručníky jste měli na skalách často vysoko v kopcích a skrz davy lidí jste se neměli šanci dostat na určené místo. Co bylo ale naprosto úchvatné byla projížďka tzv. "Speedboat", při které vás povezli po vlnách způsobem, že jste skončili naprosto promoklí, a zavezli Vás do některých jeskyní.
video

Úžasným výletem bylo "Heart of Malta", kde nás zavezli na několik různých míst, vysadili z autobusu, abychom měli čas si místa vyfotit popřípadě se něco dozvědět, znovu nás naložili a vše ukončili písečnou pláží, kde jsme měli volný čas a mohli tak strávit odpoledne podle svého.

Tak trochu mě mrzí, že jsem dnes byla schopná popsat jen výlety a ke všemu takto stroze, ale rozhodně Vám jazykový kurz můžu doporučit. Já sama jsem váhala, bála jsem se a dokonce chvíli myslela, že vycouvám. Nakonec jsem ale natolik nadšená a naplněná zážitky, kterých je tak mnoho, že Vám nejsem schopna vypsat všechny, aniž bych o nich nepsala další měsíc.

PS:Rozhodně se chci omluvit za mou neaktivitu, ale mám nápady, mám zážitky a mnoho dalších věcí, o které se s Vámi chci podělit a věřte, že to přijde již brzy.
PPS: Ano opravdu miluju fotit západ slunce. <3 Koneckonců kdo ne? 

Na závěr se zeptám, zda se někdo z Vás chystá příští rok na jazykový kurz a popřípadě kam? 

Žádné komentáře:

Okomentovat