pátek 23. října 2015

Maybelline Valencia + bonus - recenze

Už pěkně dlouho testuju a využívám výrobky z ze sady od Maybelline New York a to konkrétně ze sady Valencia a dnes pro Vás mám konečně recenzi a názor na tyto výrobky.


Začnu asi největší klasikou a to je lak Colorama v odstínu 303. Lak v lahvičce vypadá jako smetanově-béžový, ale skutečnost je trochu jiná. Je spíše do bíla než do béžova a to až po několika vrstvách. Je velmi tekutý, na druhou stranu schne celkem rychle a dobře se tak s ním pracuje. Když nanesete jednu vrstvu, vytvoří vám to zajímavý filtr, ale tady moje nadšení končí.
Barva není moc sytá, takže pokud toužíte po barvě, jež vidíte v lahvičce, musíte lak přelakovat nejméně třikrát, každá vrstva poté ale schne déle a déle a celý lak ztrácí na kouzle. Jako jediná vrstva,  když se Vám nechce nic vymýšlet, ale nechcete mít jen nudné nenalakované nehty, je tento lak ideální, můžete ho použít také jako podklad, ale v plné palbě ho na nehtech prostě neuvidíte.


Dalším produktem je Color Tattoo a to v odstínu 35 - On and on Bronze. Odstín je to náhodný, je to krásná hnědo-bronzová ideální pro všechny příležitosti. Tento konkrétní odstín můžete nanést na oči nejen samotný, kdy působí přirozeně, ale rozhodně ne nudně. Díky svému lesku také jaksi vytvaruje oko, kdy se na vypoulenějších částech oka odráží od světla občas až do zlata a v záhybu udělá krásnou tmavou teplejší hnědou. Použít ho ale můžete jako podklad a to zejména pro Nude líčení, kde je obrovským pomocníkem.

Výdrž je taky velmi dobrá, na víčkách vydrží dlouho a zvládlo se mnou několika hodinové tančení v Řecku při "diskotéce", či obrovské horko a dusno, jež bylo na Maltě typické. Navíc jsem ho dnes vytáhla a s radostí ho vyzkoušela na ruce. Ruku jsem zapomněla odlíčit a šla tak do fitka. Upřímně celou dobu, co jsem ho z ruky šudlila (Dobře nešla jsem ho umýt vodou a mýdlem.), tam drželo jako přibité a to i přesto, že jsem byla naprosto mokrá a zpocená. Pohlo se až po několikátém pokusu a po hodině a půl cvičení, ale i tak zůstalo na ruce znatelné, takže na výdrž si rozhodně stěžovat nemůžu. :)


No a poslední součástí balíčku je řasenka Lash Sensational. No a tady mi došly slova. Řasenka je černá, kartáček má pevný plastový a je zaoblená do oblouku, přičemž na každé straně najdete jinak dlouhé štětiny určené pro jinou práci s řasami.
Osobně můžu řasenku jen chválit. Je to zatím asi ta nejlepší řasenka, jakou jsem měla. Řasy krásně prodlouží, ale přitom zůstanou husté a taky je nádherně nadzvedne. Co na ní zbožňuji, je práce s ní. Díky této řasence jsem schopná se nalíčit čtyřikrát rychleji, než doposud a ke všemu mi stačí jen jedna a nepotřebuju žádnou další dopotřebovanou, na rozdělení řas.
Maybelline ji navíc dost propagoval, takže se za dost dobrou cenu prodávala nejdřív s pudrem (To jsem bohužel nestihla.) a poté s bronzerem/tvářenkou (To jsem zase stihla dvakrát. :D). Nyní jsem ji viděla jen samotnou, ale stejně jsem jí neodolala a koupila si ji znova.
Ostatně jak jinak Vám dokázat, že jsem si ji oblíbila, než tím, kolikátou již vlastním. 

No a nyní ten bonus a to je srovnání mé lásky s její voděodolnou verzí, po které jsem šáhla nechtě. Chtěla jsem si koupit další z mých oblíbených řasenek, ale nechtěla jsem tu z první řady (Bojím se, že to lidi otevírají, protože já to vždy otevírám, a tak vždy beru ze zadních řad.), nahmatala řasenku a rychle šla k pokladně. Až doma jsem si všimla, že jsem si odnesla voděodolnou verzi a ne tu normální, což by nebylo tak zlé, kdyby ta řasenka nebyla úplná katastrofa.
V první řadě Vám řasy skoro vůbec neprodlouží a o zahuštění si můžete nechat zdát. Řasy jsou pod ní těžké, takže jako chudinky klesají ke dnu a já osobně, když jsem mrkala, cítila tíhu řas a to té řasenky nebylo zas tak moc. Vaše oči tak vypadají jako opelichané kuře a to nekončíme.
Ve vodě svou voděodolnost teda neplní. Slepí se a okamžitě se začne drolit, ale nevím co za kouzlo nastalo po zkoušce vodou, protože odlíčit tu potvoru byl nadlidský úkol. Drhla jsem ji dvoumi různými odličovači a v panice jsem zkoušela i mýdlo. Skončila jsem s podřeným a podrážděným očním okolím nejen od mé netrpělivosti, ale hlavně od kousíčků, jež se z řas oddrolily a pak mi krásně poškrábaly kůži.
Spát jsem šla s pocitem, jakoby mi někdo vyrval řasy z víček a taky s tím, že mnoho mých řas vypadlo a já v panice prohlásila, že mám plešaté oči. Ráno jsem se vzbudila s řasami kratšími než obvykle, mnohem křehčími a taky mi nešly nalíčit. Řasenka (Raději jsem dolovala úplné zbytečky mé lásky.) se nechtěla na řasách uchytit, a když se konečně povedlo, sedla si ke kořínkům, řasy neprodloužila a ani nezahustila. V podstatě zopakovala to, co její ségra den předtím, tak zle na tom mé řasy byly.
Pokud tedy váháte mezi voděodolnou a normální verzi, za mě stoprocentně normální! :)

Lak: *** (Nebyl špatný, má své kouzlo, ale neoslnil mě natolik, abych po něm šahala nějak často.)
Color Tattoo: ***** (Naprosto jsem si ho oblíbila, vím, že se na něj můžu spolehnout při každé příležitosti, a že bude vždy vypadat dobře.)
Řasenka: ***** (Tady není co dodávat, myslím, že ji budu věrná ještě hodně dlouho.)
Celkové balení: **** (Koupě nelituji, kdybych věci nevlastnila a věděla to, co teď vím, šla bych do koupě určitě znova. Celkový nápad je skvělý a nebýt v balíčku i lak, byl by to pro mě rozhodně kosmetický objev roku.)
Voděodolná řasenka: * (Nebudu lhát, zkusila jsem už i pár horších řasenek a obal se mi osobně líbí. Jinak ale průšvih.)

PS: Byla jsem nominována do Blogerky roku (Za což strašně moc děkuji <3), tak pokud byste mi chtěli dát hlas, můžete TADY. Budu ráda. :)

Taky se Vám někdy stalo, že jste se přehmátli, omylem koupili špatný výrobek a všimli si toho až doma? 

2 komentáře:

  1. Těm stínům věřím! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já poté, co jsem je ozkoušela, taky! :D Šla bych klidně i do jiných odstínů, ale do začátku je Bronzový naprostý ideál i pro lidi, co se nelíčí moc výrazně ;) (Takže prostě pro mě :D)

      Vymazat